meh meh
278
BLOG

Autorytery walczą z CBA. Rzeki dowodem.

meh meh Polityka Obserwuj notkę 9

CBA jak SB czy UB, próbuje wciskać autorytetom prezenty. Jednak ci walczą, czego dowodem jest zawartość polskich rzek.

 - Dał nam przykład profesor Wolszczan jak zwyciężać mamy - mówi anonimowy profesor prawa -  dostałem od CBA słoik marmolady, palce lizać - ale wrzuciłem go z obrzydzeniem do rzeki.

Także anonimowe źródła donoszą że zarówno Beata Sawicka jak i Miro Drzewiecki mieli wszystko co dostaną, wrzucić do rzeki. Ludzie małej wiary mogą nie wierzyć, lecz twarde dowody otworzą oczy niedowiarkom:

Proszę, oto fotel, który podarował agent CBA Beacie Sawickiej

A to kolejne dowody, że elita nie daje się złamać :

 

- Dostałem od CBA telewizor, ujawinia kolejny rozmówca z PO, jednak nie dałem się złamać Kaczyńskim podarunkami - telewizor wylądował w rzece. Teraz za łapówk eeee.. za pożyczki prywatnych biznesmenów buduję sobie basen, za pomocą którego będę walczył z korupcją. W drodze nad rzekę mogą złapać i napiętnować- dodaje nasz rozmówca z PO.

Oto dowód prawdomówności naszego rozmówcy, łyso wam Pisiory?

 

CBA !! Nie złamiecie nas !!

 

meh
O mnie meh

Rolnik co kierownictwu kołchozu się nie kłania. Uważam że dorosły człowiek powinien sam sobie w życiu radzić a dziećmi opiekować rodzice. Człowiek, który potrzebuje do życia opieki państwa, nie powinien być traktowany jak dorosły, nie powinien mieć wpływu na politykę państwa. Nie uznaję żadnej władzy, której nie przekazałem bezpośrednio prawa do jej sprawowania i to tylko w konkretnym zakresie.   Kontakt: meharolnik(maupa)gmail.com  Václave, nedej se!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka